Vstup do fotogalerie

V pátek 18.2.2011 se přišli za dětmi ze školky podívat druháci. V hodinách literární výchovy si nacvičily pohádku O dvanácti měsíčkách, ve výtvarné výchově si zhotovily masky. Generálka vystoupení proběhla nejdříve před prvňáčky a třeťáky a pak hurá do školky. Děti byly samozřejmě zvědavé i na nové vybavení školky. Byly jím nadšené.

Hedvika Škrabalová

V sobotu 19. 2. 2011 jsme jeli na lyžařský kurz. Hned po příjezdu jsme jeli lyžovat. Někteří už byli zkušení a jiní stáli na lyžích poprvé, ale všem to šlo výborně.

Natálie Lambotová, 7.A

Když jsme nastupovali do vlaku, mávali jsme svým rodičům. Asi čtyřikrát jsme přestupovali. Někde to byly rychlovky, ale nám to nevadilo. Cesta nám uběhla rychle. Hrály jsme s holkama karty.

... Potom jsme šli se učit lyžovat. Docela nám to všem šlo. Obdivovali jsme některé lyžaře, co už lyžování ovládali. Druhý den nás vzal učitel už na cvičný kopeček. Nahoru nás vytáhla lanovka, které se říká POMA. Skoro nahoře byl nájezd, na kterém jsme se měli pustit. Já jsem se samozřejmě pustila moc brzo a jela jsem pozpátku kousek z kopečka dolů. Potom už nám lyžování šlo. Sice jsme ještě padali, ale na druhý den to bylo super. Třetí den nás už pan učitel poučtěl samotné. Večer jsme si promítali naše jezdecké výkony. To byla sranda.

Christina Sulz, 7.A

Tatík se mnou čekal, než mi dojede vlak a pak už jsem mu jenom mávala z okna vlaku. Cesta byla celkem dlouhá, takže jsme si ji s holkama zkracovaly hraním karet. Přestupovali jsme asi čtyřikrát, takže to byla celkem námaha, když jsme někde měli jenom 5 minut na přestoupení do jiného vlaku.

Když jsme dojeli do Jeseníků, museli jsme jít asi 500m na chatu, kde to bylo celkem útulné. Vybalili jsme se věci, převlékli jsme se do teplejšího oblečení a ještě ten den jsme vyrazili lyžovat. Byla to celkem zábava se to teprve naučit. Pan učitel Pichanič nám nejúrve ukázal, jak si nasadit lyže a hůlky, a pak už jsme se zkoušeli rozjet, celkem mi to šlo, i obloučky a zastavení.

Druhý den jsme vyjeli Pomou nahoru do malého kopce. Docela jsem se bála a taky jsem měla důvod, protože všichni jeli přede mnou a já mezi nima kličkovala a byla jsem jako první dole. Důvod, že jsem se bála, byl ten, že jsem jela alespoň 200km rychlostí a taky se mi to v příští jízdě vymstilo. Byl tam totiž led a já jsem po něm uklouzla a švihla sebou na zem.

Alice Hozová, 7.A

Probudili jsme se o půl šesté. U snídaně jsme dali jednomu chlapíkovi přezdívku Salám, protože mi snědl salám. Jen co jsme se najedli, převlékli jsme se do oteplováků a svetrů a znova pádili autobusem na svah, ze svahu na oběd, z oběda se znova teple oblíct a z chaty po chvíli odpoledního klidu na svah. Po večeři šli kluci na bowling.

Iva Hajduchová, 7.A

4. den jsme opět lyžovali. Na horách se taky nic jiného nedělá. :-) Lyžovali jsme dopoledne i odpoledne.

6. den jsme také lyžovali, ale jenom dopoledne. Odpoledne jsme šli do města a večer nás čekal bowling. Sice nás to většina hrála poprvé, ale pořádně jsme se vyblbli. Cestou na chatu jsme se také nenudili a zpívali jsme si písničky.

Natálie Lambotová, 7.A

Poslední den, to byl pátek, jsme si museli užít a taky že jsme si ho s holkama užili. Rozhodli jsme se, že pojedeme tři na lyžích, byla to strašná sranda, když mě vždycky strčily tam, kde byl skokánek, takže jsem vždycky poskočila.

Alice Hozová, 7.A

Hodnocení: Na horách se mi moc líbilo. *****

Iva Hajduchová, 7.A

V den odjezdu nikdo nechtěl domů. Sbalili jsme se, vzali lyže a šli na nádraží, kde asi po půl hodině přijel vlak. Byly to nejlepší hory, co jsem zažila.

Christina Sulz, 7.A

Vstup do fotogalerie

V týdnu od 7.-11.2. se ve škoních družinách konal další ročník soutěže: Puzzliády. Děti byly rozděleny do několika skupinek podle ročníků. Každý ročník měl přidělené svoje puzzlíky. Ty měly děti za úkol poskládat a to co nejrychleji, tzn. měřil se jim čas. Nejlepší z první třídy byla Jolča Daňková, z druhé třídy byla nejlepší Adélka Dědíková, ze třetí třídy měl nejlepší čas Zdenda Janda, ze čtvrté třídy to byla Kristýna Hajduchová a z páté třídy byla nejlepší Markétka Luknarová. Šikulky :-)

Eliška Macajová

V úterý 22. 2. 2011 se konal turnaj ve vybíjené žáků 3., 4. a 5. třídy. Třeťáci utvořili jedno družstvo, čtvrťáci a páťáci dvě družstva. Po krásném sportovním souboji nakonec zvítězilo družstvo 4. třídy vedené kapitánem M. Táborou.

Míša Kalianková, 4.A

Vstup do fotogalerie

Po loňském absolutním nezájmu žáků se letos sešlo sedm statečných, kteří se nebáli změřit své síly ve znalostech angličtiny. Ověřili si schopnost rozumět poslechu a hlavně konverzovat na určité téma.

Po celkem vyrovnaných výkonech se žáci umístili takto:

I. kategorie – 6. – 7. třídy

1. místo Martin Mrenica 9. tř
2. místo Lucie Zabloudilová 9. tř
3. místo Renáta Pitáková 9. tř

Všem blahopřejeme k umístění, ale hlavně k odvaze předvést své znalosti. Škoda, že se nenašel nikdo mezi žáky 7. a 8. tříd, kdo by se zúčastnil tohoto školního kola.

Jana Kalandrová, Jitka Radkovičová

Vstup do fotogalerie

Letošní zápis do první třídy jsme připravili v tělocvičně školy, protože jsme chtěli vyzkoušet něco nového a také proto, aby si mohly děti zkrátit čekání různými pohybovými aktivitami. Po počátečním ostýchání se děti také pod vedením pomocníků z páté třídy velice rychle „rozkoukaly“ a mnohým se ani nechtělo hru ukončit a jít plnit úkoly, které pro ně byly nachystány. Musely projít sedm stanovišť z oblastí některých povolání, kde dokazovaly svoji připravenost pro vstup do školy. Za splněné úkoly dostaly upomínkové dárečky vyrobené staršími žáky.

Z Drnholce se přišlo zapsat 23 dětí, z toho u tří požádali rodiče o odklad školní docházky. Šest dětí přijelo z Jevišovky, odklad žádný. Po jednom dítěti se zapsali z Nového Přerova, Brodu n. Dyjí a Mikulova.

Loga Vstup do fotogalerie

V rámci Projektu navštívily osmičky technické muzeum. Exkurze jim měla napomoci k vytvoření představ o historii, vývoji a současnosti technologií dálkové komunikace a některých povolání (Od tamtamu k internetu a Ulička řemesel). Svoji hravost a neposednost pak mohly ukojit v technické herně plné hejblátek a udělátek. Nenechaly si ujít ani příležitostnou výstavu motocyklových a automobilových veteránů.

Nešlo však jen o zajímavý výlet. Svůj pozorovací talent a dovednosti budou muset dokladovat ve dvou inovativních hodinách českého jazyka a občanské výchovy výstupy, jako je výklad a ilustrativní koláž na výše uvedená témata. Tak budeme zvědavi!

Pro Drbník Ladislav Krivjanský

Vstup do fotogalerie

Nedělní odpoledne strávily děti v maskách za doprovodu svých rodičů, prarodičů, tetiček a strýčků v sále kulturního domu v Drnholci. Nálada byla úžasná, tancovalo se, vyhrávaly se hračky v kole štěstí, soutěžilo se (maminky a tatínci se také přidali), mlsalo se, zkrátka bylo veselo.

Hanka Vlková a spol.:-)

V pondělí 7. 2. a ve středu 9. 2. se konalo školní kolo gymnastických závodů, které prověřily připravenost žáků na březnové oblastní závody. Zároveň jsme mohli provést předběžnou nominaci na zmíněné závody. Závodů se zúčastnilo 33 cvičenců. Umístili se takto:

Kategorie 1. – 2. tříd:

1. Hanáková Martina
2. Kneeová Ivana – obě z 9.B
3. Kalousová Kamila z 9.A

Všichni jmenovaní a ještě někteří další nás budou reprezentovat v sobotu 5. března na oblastních závodech u nás v Drnholci, ta nejlepší děvčata pojedou na závody do Slavkova a do Šlapanic.

Jsme rádi, že tento sport se na naší škole stále drží, má táké dlouholetou tradici, škoda, že mnohem větší zájem je u menších dětí. Starší zlenivěly? Stydí se? Ale i tak všem gymnastům děkujeme. A těšíme se v březnu i na Vás, diváky – příznivce gymnastiky.

Smíškovi, Z. Slavík

Vstup do fotogalerie

Každý čtvrtek od 2. 12. 2010 do 17. 2. 2011 jezdí druháci a třeťáci naší školy na plavecký výcvik do Hustopečí. Po několika lekcích je vidět u dětí veliký pokrok v plaveckých dovednostech. Učení v bazénu se střídá s pobytem v ohřívárně. Na závěr plaveckého výcviku děti obdrží na památku mokré vysvědčení.

Copyright © 2003 - 2018 ZŠ a MŠ Drnholec | Webmaster yago | Powered by Joomla!
Download Joomla Templates

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.