Staré drby - červen 2004

Kategorie: 2003 - 2008

Tábor v Hornici - srpen 2004

Klikněte pro zobrazení dalších fotografií...

Tak jsou tu hromady fotek z hornického (jakože v Hornici, ne že by tam fárali do šachty) tábora. Je jich hromada, ale třeba se ti, co tam byli, aspoň na některé fotce najdou...

Návštěva tábora v Hornici - 21. 8. 2004

Kousilínek za Hornicí (nedaleko Jemnice) pořádá naše škola dvoutýdenní tábor pro více než sedmdesát dětí.
Ještě než tábor ve čtvrtek skončí a budu zahrnut fotkami i zážitky, dovolil jsem si jej navštívit a nafotit aspoň pár fotek. Jsou z pátečního večera a soboty.
Sobota byla Dnem přežití - oddíly si samy vařily ze surovin, které nejprve zvědové museli ukořistit v táboře. Tábor však hlídaly krvelačné vedoucí, kuchařky, zdravotnice a hospodářky a byly odhodlány zvědy polapit a zhanobit barvami.
Všichni kupodivu zásoby nakonec získali a mohli uvařit.
Počasí nebylo úplně ideální a po poledni začalo vytrvale pršet. Kromě horkého čaje tak přišlo vhod i týpí, kde se u ohně sušily a ohřívaly jak děti, tak boty a oblečení.

Rozloučení s deváťáky - 30. 6. 2004

Klikněte pro zobrazení dalších fotografií... Klikněte pro zobrazení dalších fotografií...

Konečně konec!... Nebo to může být i jinak?
U deváťáků určitě, vidí se naposledy (teď už ale FAKT NAPOSLEDY) se všemi svými spolužáky, učiteli.
Vše zlé se zdá být zapomenuto, je čas na poslední rady do života, úsměvy a slzy dojetí. Něco končí, další díl životní telenovely začíná. Tak hodně štěstí a ať ta telenovela není fádní!

P. S. Za učitele přednesl svůj projev Jiří Janeček, za žáky se rozloučila Dáša Křivánková."; ?>

Trojboj II. stupeň - 29. 6. 2004

Klikněte pro zobrazení dalších fotografií...

Předposlední den školy, drnholecký trojboj - druhý díl. Čili starší žáci.
Po trojboji byl vyhodnocen i sportovec roku. Absolutním vítězem se stala Radka Šimčíková z 9.B, která získala 1313 bodů!

foto Hanka Gilarová

Trojboj národka - 28. 6. 2004

Děti z národky (a vlastně i učitelky) se zúčastnily poslední pondělí před vysvědčením trojboje. Běh, šplh, skok daleký.
Sluníčko..., rámus...
Kdo tam nebyl, může se kouknout aspoň na fotky. Kdo tam byl, ten se může kouknout taky :-))

foto Hanka Gilarová

2. třídy na Pálavě - 10. 6. 2004

Klikněte pro zobrazení dalších fotografií...

Druháci byli v Mikulově na výletě. Nejen že ušli 5km, ale ještě se hravou formou dozvěděli, co je to step a co je pro step typické. K výletu patří počasí a to nám naštěstí vyšlo. Posuďte sami.

Pasování dětí - 17. - 18. 6. 2004

Klikněte pro zobrazení dalších fotografií...

17. 6. 2004 v 17,00 se před školou začaly houfovat děti prvních a druhých tříd, ověnčeny spacáky, batohy a klacky. Sešlo se celkem 41 dětí, 4 pomocníci (Michal Juřena, Iva Bošiaková, Radka Šimčíková a Mirka Spodná) a tři učitelky.
Celé odpoledne plné zábavy, her a špekáčků se děti nemohly dočkat večera, kdy šly do lesa na „Bludičky“. Ať už se někdo bál a někdo ne, hlavně samy sobě dokázaly, že odpoledne, večer, noc i ráno vydrží bez televize, své postele a hlavně si to vyzkoušely se svou třídou bez domova.
Ráno jsme se pak všichni zasmáli, jak po noci vypadáme. Po přísné hygieně byly všechny děti osobně pasovány do vyšší třídy (prvňáci na druháky a druháci na třeťáky).

Výlet 7. A – Babiččino údolí, Adršpašské skály
15. - 17. 6. 2004

Klikněte pro zobrazení dalších fotografií...

Dne 15. 6. ráno jsme se vydali vlakem směr Břeclav, tam jsme přestoupili na „uencéčko“(rozuměj EC vlak) a pokračovali do Pardubic, Jaroměře a České Skalice. Tady nastoupil další dopravní prostředek, ten nejspolehlivější. „Po svých“ jsme se vydali po stopách Barunky Panklové, prohlédli jsme si Babiččino údolí, někteří otužilci se smočili pod Viktorčiným splavem, společně všichni vykoupili stánek zmrzlináře a z nedaleké vesnice Zlíč jsme se autobusem přepravili do Náchoda. Po večeři ve velmi pěkné restauraci Reduta jsme ušli poslední část turistické trasy prvního dne a složili svá unavená těla v kempu Náchod – Běloves. Žáci se otřepali, objevili dobře ukrytou energii , ale učitelkám už se něco takového nepodařilo. Ty se ještě o půlnoci ploužily po kempu a snažily se uspat bujaré žactvo.

Druhý den ráno nás sice přivítal zmoklý trávník, ale i slunečná obloha a mohli jsme se po snídani vypravit do Adršpachu. Žasli jsme nad nádherou skalního města. Vrcholem byla plavba na lodích po skalním jezeře, kde se děti radovaly při vystupování , neboť převozník je vybídl k vystoupení vlevo – na molo a paní učitelky poslal vpravo – do vody. Radost byla předčasná, byly jsme vzaty na milost a děti se nás nezbavily. Zanedlouho jim svitla nová naděje. Vydali jsme se po rovince (jak řekli v Infocentru) do Teplických skal. Začátek této rovinky byl tvořen soustavou žebříků, prudkých schodů a obrovských balvanů, kterými jsme zdolávali přechod ze skal do skal. Třídní učitelka už byla rozhodnuta změnit povolání a stát se poustevnicí v jedné proláklině, ale ani toto naštěstí dětem nevyšlo, objevila se před námi nádherná Vlčí rokle, tou jsme prošli do dalšího skalního města a naši pouť jsme zakončili na Sibiři, kde opravdu ležel mezi skalami sníh a teplota dosáhla pouze 4 stupňů Celsia.
Odsud jsme se vydali zpět na nádraží Teplice – Skály a vlakem do Náchoda, kde na nás čekala večeře a naše přechodné bydliště. Večer jsme zakončili „zpěvem“ při kytaře a poměrně klidným usínáním.

Klikněte pro zobrazení dalších fotografií...

Poslední den nás čekal „náchodský zámeček vršku kulatýho“, toužebně očekávaný rozchod na náchodském náměstí, kde děti velmi rychle a úspěšně utratily bohaté kapesné, výborný oběd a zpáteční cesta domů.
Vše klaplo, nikomu se nic nestalo, vrátili jsme se živí, zdraví, plní pěkných zážitků. Teď už jenom vzpomínáme a těšíme se na další výlet.

Jitka Radkovičová

Další výlety

8.B v Jeseníkách (foto někdo z dětí),
5. tř. v Telči (foto Jarka Matoušková),
1. a 2. tř. při noclehu a nočních hrátkách v Drnholci,
2. tř. v ChKO Pálava (foto Jana Juřenová)...

Pes Ajax - 16. 6. 2004

Klikněte pro zobrazení dalších fotografií...

Žáci druhých tříd se v letošním roce zapojili do projektu „Ajaxův zápisník“. Od září do června se učili, s čím se mohou v běžném životě setkat. Ať už to byla pravidla silničního provozu, zásady chování z hlediska vlastní bezpečnosti nebo různé životní nástrahy v podobě špatného kamaráda, alkoholu, cigarety nebo drogy. Vyvrcholením preventivní akce byla ukázka práce policejního psovoda se psem Westem. Děti měly možnost také vidět filmovou hvězdu v podobě jedenáctiletého ovčáka Medda, který si zahrál v seriálu Četnické humoresky.

Kosmetička - 16. 6. 2004

Klikněte pro zobrazení dalších fotografií...

Druhákům přijeli policisté ukázat policejního psa (závěr soutěže psa Ajaxe...) a osmačkám přijela kosmetička vysvětlit, že už musejí být doživotními zajatkyněmi péče o pleť...
Není na tom ten pes líp?? :-))

Výlet 8.A (8. - 11. 6. 2004)

Klikněte pro zobrazení dalších fotografií...

Labské pískovce prozkoumala na svém výletě 8.A.
Bylo tam pěkně, ale ta dálka - zvlášť při dnešních cenách jízdného!
Počasí naštěstí přálo, první den dokonce až moc - než jsme se dostali do kempu (a do vody), byli jsme nuceni přetrpět značné vedro.
V jednom dni jsme pak "zgómli" Pravčickou bránu i soutěsky s jízdou na pramicích. Bylo to náročné, zvlášť pro ploténky Hanky Gilarové. Naštěstí pomohly narychlo vyrobené hole.
Druhý den jsme se za odměnu programově flákali (tzv. odpočinkový den). Někteří většinu času strávili v bazénu a velkou "drsoňku" Vendulu nebylo možná vypáčit z bazénu ani večer.
Cestu zpět se mi podařilo zpestřit nasednutím do jiného rychlíku. Jak se však ukázalo, všechny vlaky jedou do Břeclavi, a tak zpoždění proti původnímu plánu činilo jen půl hoďky. I tak však děťátka robátka stihla nevybíravými slovy zpochybňovat moudrost svého pedagoga, neboť žaludky byly prázdné a nervy napjaté. Ale já jim to shovívavě odpustím (některým :-))

Výlet 4.A (2. - 4. 6. 2004)

Klikněte pro zobrazení dalších fotografií...

Až do jižních Čech se vypravila na tři dny třída 4.A se svojí třídní Věrou Kosovou.
Na čtvrtou třídu jsou tři dny docela odvážný podnik, zvlášť pod stany. Počasí se proto rozhodlo okořenit i tak již dost náročnou akci a zahrnulo výletníky vytrvalým, neustávajícím deštěm.
Pršelo za pochodu, pršelo do vaření, pršelo do stanů.
První noc ještě ušla, druhou bylo nutno evakuovat se z nedokonalých stanů do chatek.
Třetí den se malí bezdomovci vrátili domů, aby znovu nalezli tak samozřejmé věci, jakými jsou teplo, sucho, pohodlí... a televize...

Šachový turnaj - 1. 6. 2004

Klikněte pro zobrazení dalších fotografií...

Ve 13:00 se sešlo kolem třiceti účastníků šachového turnaje - z toho polovina byla z Hrušovan, půlka z Drnholce.
Na stolcích přichystané šachovnice, hráči se soustředí. Hedvika Škrabalová vysvětluje pravidla turnaje (dvě prohry znamenají vypadnutí z turnaje), losují se soupeři, první partie se rozehrávají. Losování ještě není u konce a některé partie už jsou dohrány zásluhou "šustrmatu" - ševcovského matu.
Hráč, který není připraven na tento "podraz", může jen zaplakat nad první prohranou partií a čekat na dalšího soupeře.
Výsledky tohoto turnaje nemám zatím k dispozici, tak snad aspoň fotky...

Copyright © 2003 - 2018 ZŠ a MŠ Drnholec | Webmaster yago | Powered by Joomla!
Download Joomla Templates

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.