Drby

Naše rodina - 10. - 21. 11. 2014

Kategorie: Uncategorised
Vstup do fotogalerie

Vážení rodiče, chtěli bychom se poohlédnout za předešlými týdny. První týden byl trochu hektický, ale vše jsme zvládli na jedničku i když nás je většina co jsme navštívili školku poprvé. Někteří z nás, ranní příchody doprovázely se slzičkami. První dny jsme se seznamovali s celou školkou, kde máme třídu, kam chodíme na oběd, kde se umýváme………. Hlavním problémem, ale bylo jak se jmenují kamarádi. Každý den jsme si opakovali jména kamarádů pomocí „papučkové hry“. Každý jsme si schovali jednu papučku za záda druhou jsme dali do kruhu, paní učitelka ukázala na jednu papučku a ostatní jsme hádali, čí je to papučka. Postupně jsme se to naučili a dnes si všichni říkáme krásně jménem. Po perném prvním týdnu, který jsme zakončili, adaptací bez slziček a to bylo pro nás všechny obrovská radost. Druhý týden jsme začali plnit úkoly, které nám žížalky přichystaly. Téma jsme si vybrali „Rodina“, protože tím, že jsme se moc neznali, tak jsme se chtěli bavit o rodině a chtěli jsme jeden o druhém vědět co nejvíce. No, spíše jsme my chtěli, aby o nás a naší rodině věděli všichni, všechno J (kolik máme sourozenců. Jak se jmenují, jak se jmenují rodiče, kde pracují……..) Na téma „rodina“ nám žížalky připravili úkoly, které jsme si ve skupinkách plnili. První úkol byl (Prostorová inteligence) –seřaď kartičky, od miminka po maminku. Tento úkol se nám moc líbil a bylo to zábavné, jak ta maminka vlastně vyrostla! Toho úkolu se nás účastnilo poměrně dost. Druhý úkol byl (Sociální inteligence) – předvádět situaci- narodilo se nám miminko, oslava narozenin, jedeme na dovolenou. No, hádejte naši rodičové co jsme předváděli nejvíce ? No, přece oslavu narozenin ! V naší kuchyňce jsme si připravili bohatou hostinu i s dortem. Bylo to úžasné a užili jsme si tu oslavu J Třetím úkolem žížalky bylo (Hudební inteligence) –vyťukávat na dřívka jména členů rodiny, tak tento úkol byl moc jednoduchý a zábavný, protože jsme se i zasmáli jak jsme komolili jména (záměrně). Čtvrtý úkol (Přírodní inteligence)- poskládat z listí maminku. Jelikož každý den strašně foukal vítr, nebylo snadné tento úkol splnit. I když jsme se snažili, tak bohužel jsme úkol docela nedokončili, ani s pomocí zahradního nářadí L Pátý úkol-(Verbální inteligence) – mluvit o své rodině ve skupince. Šestým úkolem (Tělesně- kinestetická inteligence) – měli jsem si vybrat (pračka, žehlička, mixér, vysavač) a předvést beze slov, ostatní měli hádat. Jéjda, tak to byla největší legrace. Dovedete si představit nás jako mixér ? Točili jsme se a hodně jsme se smáli. Sedmý a předposlední úkol byl ( matematicko-logická inteligence) – Měli jsme přiřadit co je pro tatínka (auto, nářadí, sekačka…) a maminku (vařečka, kabelka, korále, hrnec….) typické. Tento úkol se nám také líbil. Osmý a tedy poslední úkol (Intrapersonální inteligence) byl – proč je důležité mít maminu ? Na obrátku byl tatínek semnou, ale někdo tam přece chybí ? Ano, přece maminka ! Když tyto dva týdny shrneme, tak se nám vcelku povedly. Všichni se moc snažíme a pomáháme si. Už teď se těšíme na další úkoly, které nám žížalky připraví. Zdraví Vás, vaše milované děti.

M. Kvintová, Š. Vodrážková

 

Copyright © 2003 - 2019 ZŠ a MŠ Drnholec | Webmaster yago | Powered by Joomla!
Download Joomla Templates

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.